Listopad i grudzień – najgorętszy okres w sprzedaży. Jak się do niego przygotować?
Listopad i grudzień – najgorętszy okres w sprzedaży. Jak się do niego przygotować?
Nadchodzące dwa miesiące to dla sprzedawców różnych produktów najgorętszy okres w trakcie całego roku. Pełne ręce roboty mają także marketingowcy, od których pracy zależy efekt końcowy i zyski danej marki. Jakie działania w Internecie warto zaplanować na najbliższe kilka tygodni? Zapraszamy do lektury nowego artykułu na naszym blogu!
Tak naprawdę na rezultat listopadowej i grudniowej sprzedaży mają wpływ wszystkie działania, które podjęliśmy dużo, dużo wcześniej. Jednak jeszcze teraz warto wcielić kilka rozwiązań wspierających sprzedaż w sklepach internetowych.
O jakich datach warto pamiętać?
W nadchodzących miesiącach w kalendarzu znajdziemy kilka ważnych ze sprzedażowego punktu widzenia dat, o których musimy pamiętać:
- Black Friday – 26 listopada
- Cyber Monday – 29 listopada
- Mikołajki – 6 grudnia
- Ostatnie dni wysyłki przed Świętami – 20 do 22 grudnia
Doraźne działania last minute
Jeśli wcześniej nie pomyśleliście o zaplanowaniu działań SEO czy content marketingu, istnieje kilka doraźnych rozwiązań, które można wprowadzić w ciągu kilku dni, a ich efekty są w zasadzie natychmiastowe. O jakich elementach marketingu internetowego mówimy?
- Google Ads – reklamy w wyszukiwarce zaczynają działać od razu po ich wprowadzeniu i zaakceptowaniu. W szybki sposób dotrzemy z naszymi produktami do osób, które ich poszukują.
- Facebook Ads – reklamy na Facebooku i Instagramie pozwolą trafić do interesujących nas grupy docelowej (wyróżnionej np. ze względu na miejsce zamieszkania czy zainteresowania). To prosty i szybki sposób na pokazanie naszych produktów osobom, które mogą być potencjalnymi klientami.
I się zacznie. Szał ciał. Kupię sprzedam zamienię 🤣