Jakie działania marketingowe warto podjąć przed wakacjami?
Jakie działania marketingowe warto podjąć przed wakacjami?
Lipiec to ostatni moment na to, aby rozkręcić kampanie reklamowe w Internecie i przyciągnąć potencjalnych klientów do swojej wakacyjnej oferty. O czym należy pomyśleć i jakie działania warto wdrożyć?
Określ grupę docelową do reklam
Przed rozpoczęciem jakichkolwiek akcji informacyjnych czy promocyjnych zastanów się, kim są Twoi potencjalni klienci. Czy Twoja restauracja w Poznaniu przyjmuje głównie lokalnych mieszkańców czy przyjezdnych turystów? Czy Twój hotel nad morzem jest otwarty dla gości z dziećmi? A może oferujesz domki nad jeziorem atrakcyjne dla wędkarzy? Po dokładnej analizie Twoje reklamy w sieci będą bardziej trafne i skuteczne.
Nie zapomnij o mapach
Przed sezonem sprawdź, czy Twoje miejsce jest na pewno dostępne na Mapach Google i czy jest oznaczone we właściwym punkcie. To pomoże dotrzeć turystom do Twojej lokalizacji bez większych problemów. Uzupełnij wizytówkę o nowe godziny otwarcia, numery telefonów i maile. To ułatwi kontakt z klientami.
Bądź aktywny w sieci i aktualizuj informacje o firmie
W 2021 roku aktywność w sieci to absolutna konieczność. Na początku sprawdź, czy wszystkie informacje na temat Twojej firmy, które można znaleźć w Internecie są poprawne i aktualne. Staraj się regularnie dodawać zdjęcia i wpisy na swoich profilach w mediach społecznościowych, korzystaj z Facebook i Google Ads, zadbaj o aktualności na stronie internetowej…
Pomysłów i możliwości jest mnóstwo! Jeśli nie masz czasu się tym zająć, zapraszamy do kontaktu!
Powiadomienia o nowych komentarzach
0 komentarzy
najstarszy