Jakie działania marketingowe warto podjąć przed wakacjami?

Jakie działania marketingowe warto podjąć przed wakacjami?

Lipiec to ostatni moment na to, aby rozkręcić kampanie reklamowe w Internecie i przyciągnąć potencjalnych klientów do swojej wakacyjnej oferty. O czym należy pomyśleć i jakie działania warto wdrożyć?
Jakie działania marketingowe warto podjąć przed wakacjami

Określ grupę docelową do reklam 

Przed rozpoczęciem jakichkolwiek akcji informacyjnych czy promocyjnych zastanów się, kim są Twoi potencjalni klienci. Czy Twoja restauracja w Poznaniu przyjmuje głównie lokalnych mieszkańców czy przyjezdnych turystów? Czy Twój hotel nad morzem jest otwarty dla gości z dziećmi? A może oferujesz domki nad jeziorem atrakcyjne dla wędkarzy? Po dokładnej analizie Twoje reklamy w sieci będą bardziej trafne i skuteczne.

Nie zapomnij o mapach

Przed sezonem sprawdź, czy Twoje miejsce jest na pewno dostępne na Mapach Google i czy jest oznaczone we właściwym punkcie. To pomoże dotrzeć turystom do Twojej lokalizacji bez większych problemów. Uzupełnij wizytówkę o nowe godziny otwarcia, numery telefonów i maile. To ułatwi kontakt z klientami.

Bądź aktywny w sieci i aktualizuj informacje o firmie

W 2021 roku aktywność w sieci to absolutna konieczność. Na początku sprawdź, czy wszystkie informacje na temat Twojej firmy, które można znaleźć w Internecie są poprawne i aktualne. Staraj się regularnie dodawać zdjęcia i wpisy na swoich profilach w mediach społecznościowych, korzystaj z Facebook i Google Ads, zadbaj o aktualności na stronie internetowej…
Pomysłów i możliwości jest mnóstwo! Jeśli nie masz czasu się tym zająć, zapraszamy do kontaktu!
0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia o nowych komentarzach
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments