Listopad i grudzień – najgorętszy okres w sprzedaży. Jak się do niego przygotować?

Listopad i grudzień – najgorętszy okres w sprzedaży. Jak się do niego przygotować?

Nadchodzące dwa miesiące to dla sprzedawców różnych produktów najgorętszy okres w trakcie całego roku. Pełne ręce roboty mają także marketingowcy, od których pracy zależy efekt końcowy i zyski danej marki. Jakie działania w Internecie warto zaplanować na najbliższe kilka tygodni? Zapraszamy do lektury nowego artykułu na naszym blogu!
listopad-i-grudzien-najgoretszy-okres-w-sprzedazy-jak-sie-do-niego-przygotowac
Tak naprawdę na rezultat listopadowej i grudniowej sprzedaży mają wpływ wszystkie działania, które podjęliśmy dużo, dużo wcześniej. Jednak jeszcze teraz warto wcielić kilka rozwiązań wspierających sprzedaż w sklepach internetowych.

O jakich datach warto pamiętać?

W nadchodzących miesiącach w kalendarzu znajdziemy kilka ważnych ze sprzedażowego punktu widzenia dat, o których musimy pamiętać:
  • Black Friday – 26 listopada
  • Cyber Monday – 29 listopada
  • Mikołajki – 6 grudnia
  • Ostatnie dni wysyłki przed Świętami – 20 do 22 grudnia

Doraźne działania last minute

Jeśli wcześniej nie pomyśleliście o zaplanowaniu działań SEO czy content marketingu, istnieje kilka doraźnych rozwiązań, które można wprowadzić w ciągu kilku dni, a ich efekty są w zasadzie natychmiastowe. O jakich elementach marketingu internetowego mówimy?
  • Google Ads – reklamy w wyszukiwarce zaczynają działać od razu po ich wprowadzeniu i zaakceptowaniu. W szybki sposób dotrzemy z naszymi produktami do osób, które ich poszukują.
  • Facebook Ads – reklamy na Facebooku i Instagramie pozwolą trafić do interesujących nas grupy docelowej (wyróżnionej np. ze względu na miejsce zamieszkania czy zainteresowania). To prosty i szybki sposób na pokazanie naszych produktów osobom, które mogą być potencjalnymi klientami.
0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia o nowych komentarzach
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments