Jakie działania marketingowe warto podjąć na koniec roku 2020?

Jakie działania marketingowe warto podjąć na koniec roku 2020?

Grudzień i końcówka roku 2020 zbliżają się nieubłaganie. Warto w tym okresie podjąć dodatkowe działania marketingowe, które pozwolą zwiększyć sprzedaż w Twojej firmie. Jakie? Zapraszamy do lektury nowego artykułu na naszym blogu!


Intensywny grudzień

Pierwsze tygodnie grudnia to ostatni moment, w którym możesz pomyśleć o upominkach świątecznych dla swoich współpracowników i kontrahentów. Najlepiej, że podarunek kojarzył się z Twoją firmą i delikatnie nawiązywał do identyfikacji wizualnej Twojej firmy. W tym okresie warto też pomyśleć o kalendarzach na 2021 rok, które roześlesz do swoich klientów. Taki zabieg sprawi, że będziesz obecny w ich domach i biurach przez kolejne 365 dni! 🙂

Black Friday to nie koniec!

Jeśli wydaje Ci się, że po Black Friday i po świątecznych zakupach nie ma już szansy na zwiększenie ruchu w Twoim biznesie, jesteś w błędzie! Po Bożym Narodzeniu nadchodząposezonowe wyprzedaże, a także okres związany z Sylwestrem i świętowaniem Nowego Roku. To wiąże się z koleiz postanowieniami noworocznymi. Zastanów się, w jaki sposób możesz wykorzystać ten czas. Konsumenci na przełomie roku są zdecydowanie bardziej skłonni do dokonywania nowych zakupów i wprowadzania różnych nowości do swojego życia.

Analizuj i wyciągaj wnioski

Chociaż wiemy, że końcówka roku to dla wielu branż bardzo intensywny i pracowity okres, doradzamy, żeby znaleźć jeszcze czas na dokładną analizę tego, co wydarzyło się przez ostatnie 12 miesięcy. Które kanały komunikacji okazały się najbardziej skuteczne? Jakie budżety wydaliście na poszczególne formy marketingu i na jaki zwrot z inwestycji mogliście liczyć? Dzięki takiemu podsumowaniu zbierzecie bardzo cenne wnioski, które pozwolą uniknąć Wam ewentualnych błędów w dalszych działaniach.

Zaplanuj dokładnie 2021 rok i nie zapominaj o Internecie!

Kiedy wyciągniesz już wszystkie wnioski płynące z działań marketingowych w 2020 roku, postaraj się dokładnie zaplanować kolejne 12 miesięcy. Zastanów się, jakie cele chcesz osiągnąć i w jaki sposób możesz to zrobić. Nie zapominaj o Internecie! Pandemia sprawiła, że tradycyjne formy marketingu straciły na wartości, a na pierwszą pozycję wysunęły się działania online. Może potrzebujesz nowej strony internetowej? Może chcesz przenieść sprzedaż do Internetu i w związku z tym przydałby Ci się nowoczesny sklep internetowy? Jeśli chcesz wyprzedzić konkurencję, konieczne na pewno okaże zainwestowanie w pozycjonowanie lub Google Ads. 

 
Jeśli nie masz pomysłu na obecność swojej firmy w Internecie, zapraszamy do kontaktu. Nasi specjaliści doradzą Ci, które rozwiązania będą dla Ciebie najlepsze i najbardziej efektywne!

Dodaj komentarz

avatar
  Powiadomienia o nowych komentarzach  
Powiadom o