Jakie działania marketingowe warto podjąć jesienią?
Czy wiesz, że wrzesień i październik to ostatni moment, żeby pomyśleć o działaniach promocyjnych dla Twojej firmy przed Bożym Narodzeniem? Może wydawać Ci się, że do Świąt jeszcze daleko, ale żeby zaplanować odpowiednie akcje marketingowe i zdążyć je wdrożyć, wcale nie zostało wiele czasu.
Zoptymalizuj i promuj swój sklep internetowy
Jesień to dobry moment, żeby zadbać o sprawne działanie Twojego sklepu on-line. Dzięki temu klienci nie zrezygnują z zakupu i na pewno sfinalizują transakcję. Pamiętaj również o tym, żeby potencjalni klienci w ogóle trafili do Ciebie! Zdecyduj się na pozycjonowanie lub reklamy Google Ads.
Wyjdź z ofertą na ulicę!
Jeśli działasz stacjonarnie, upewnij się, że Twój sklep czy punkt usługowy jest dobrze widoczny dla potencjalnych klientów. Reklama outdoor zadba o pozytywny wizerunek firmy, przyciągnie uwagę przechodniów i zachęci do skorzystania z Twojej oferty.
Jeśli na grudzień przygotowujesz jakieś specjalne akcje promocyjne, warto przygotować profesjonalne wydruki ze wszystkimi informacjami, np. ulotki, plakaty, gazetki czy zaproszenia.
Prezenty dla partnerów biznesowych
Przed Świętami warto także pomyśleć o podarunkach dla swoich najważniejszych klientów, kontrahentów czy współpracowników. Dobrym pomysłem są kalendarze firmowe lub inne gadżety reklamowe. Wszystko znajdziecie w naszej ofercie.
Pamiętaj, że wiele osób zaczyna swoje świąteczne zakupy już na kilka miesięcy przed Wigilią. Dotrzyj do swoich potencjalnych klientów z odpowiednim wyprzedzeniem! Jeśli potrzebujesz wsparcia w działaniach marketingowych, zapraszamy do kontaktu.